Pénzügyi és irodai adminisztrátor
2022-06-29 17:13:15
Hirdetés adatai
- Feladó: Bodóné Monori Anikó
- Feladva: 2022-06-29
- Lejár: 2022-09-27
Leírás
Északi Agrárszakképzési Centrum pályázatot hirdet
pénzügyi és irodai adminisztrátor munkakör betöltésére.
A jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű, három hónap próbaidővel
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidős munkaszerződés
A munkavégzés helye:
Északi Agrárszakképzési Ágazati Képzőközpont Nonprofit Kft.
Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, 4400 Nyíregyháza, Semmelweis utca 15.
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
• a munkája során hozzá eljutó, az Ágazati Képzőközpont Kft. (továbbiakban: társaság) működésével (belső és külső partnerek) kapcsolatos adatok, információk gyűjtése, rögzítése, válogatása, osztályozása, továbbítása, nyilvántartása és iktatása;
• a társaság külső és belső kommunikációjával összefüggő meghatározott kapcsolattartási feladatok ellátása;
• iktató rendszer megismerése és alkalmazása;
• a társaság belső és külső kommunikációjával összefüggő adminisztratív ügyintézési és ügyviteli feladatok ellátása;
• számítógépes adatbeviteli feladatok végzése;
• írásbeli dokumentumok, iratok, levelek előállítása, szerkesztése, sokszorosítása, továbbítása;
• beszédrögzítés gyorsírással vagy egyéb technikai megoldásokkal;
• írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek, egyéb belső szervezeti iratok technikai előkészítése (pl. beszámolók, előterjesztések, megállapodások, jelentések stb.) leírása (irányító szempontok szerint) és megszerkesztése;
• jegyzőkönyvek készítése – szakmai irányítással;
• iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása;
• határidők nyomonkövetése, betartása;
• korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése;
• ügyfélmegkeresések továbbítása;
• házi pénztár működtetésével kapcsolatos feladatok ellátása;
• folyamatos tájékoztatás a személyügyi vezetője irányába.
A munkakör betöltésének feltételei:
• magyar állampolgár
• pénzügyi és számviteli szakképesítés és/vagy mérlegképes könyvelői képesítés
• felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)
• büntetlen előélet és cselekvőképesség.
A munkakör betöltéséhez szükséges kompetenciák:
• önálló, gyors, precíz munkavégzés
• kiváló együttműködési, kommunikációs képesség
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
• költségvetési szervnél szerzett igazolható szakmai tapasztalat
• adminisztratív területen szerzett 1-3 év munkatapasztalat
• Poseidon iktatórendszer ismerete
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• fényképes szakmai önéletrajz, fizetési igény megjelölésével
• nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul a pályázati folyamatban résztvevők által a pályázó személyes adatainak pályázattal összefüggő kezeléséhez és továbbításához.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje:
2022.07.31.
A pályázatok benyújtásának módja:
• Elektronikus úton a munkaugy@easzc.hu e-mail címre
• Személyesen H-Cs 7.30 – 16.00 óra között: Északi Agrárszakképzési Centrum, 4400. Nyíregyháza, Semmelweis u. 15.
• További információ: Róka Zsolt: +36704086765
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázati meghallgatásra történő behívás előzetes kiválasztás szerint történik.
pénzügyi és irodai adminisztrátor munkakör betöltésére.
A jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű, három hónap próbaidővel
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidős munkaszerződés
A munkavégzés helye:
Északi Agrárszakképzési Ágazati Képzőközpont Nonprofit Kft.
Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, 4400 Nyíregyháza, Semmelweis utca 15.
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
• a munkája során hozzá eljutó, az Ágazati Képzőközpont Kft. (továbbiakban: társaság) működésével (belső és külső partnerek) kapcsolatos adatok, információk gyűjtése, rögzítése, válogatása, osztályozása, továbbítása, nyilvántartása és iktatása;
• a társaság külső és belső kommunikációjával összefüggő meghatározott kapcsolattartási feladatok ellátása;
• iktató rendszer megismerése és alkalmazása;
• a társaság belső és külső kommunikációjával összefüggő adminisztratív ügyintézési és ügyviteli feladatok ellátása;
• számítógépes adatbeviteli feladatok végzése;
• írásbeli dokumentumok, iratok, levelek előállítása, szerkesztése, sokszorosítása, továbbítása;
• beszédrögzítés gyorsírással vagy egyéb technikai megoldásokkal;
• írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek, egyéb belső szervezeti iratok technikai előkészítése (pl. beszámolók, előterjesztések, megállapodások, jelentések stb.) leírása (irányító szempontok szerint) és megszerkesztése;
• jegyzőkönyvek készítése – szakmai irányítással;
• iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása;
• határidők nyomonkövetése, betartása;
• korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése;
• ügyfélmegkeresések továbbítása;
• házi pénztár működtetésével kapcsolatos feladatok ellátása;
• folyamatos tájékoztatás a személyügyi vezetője irányába.
A munkakör betöltésének feltételei:
• magyar állampolgár
• pénzügyi és számviteli szakképesítés és/vagy mérlegképes könyvelői képesítés
• felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)
• büntetlen előélet és cselekvőképesség.
A munkakör betöltéséhez szükséges kompetenciák:
• önálló, gyors, precíz munkavégzés
• kiváló együttműködési, kommunikációs képesség
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
• költségvetési szervnél szerzett igazolható szakmai tapasztalat
• adminisztratív területen szerzett 1-3 év munkatapasztalat
• Poseidon iktatórendszer ismerete
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• fényképes szakmai önéletrajz, fizetési igény megjelölésével
• nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul a pályázati folyamatban résztvevők által a pályázó személyes adatainak pályázattal összefüggő kezeléséhez és továbbításához.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje:
2022.07.31.
A pályázatok benyújtásának módja:
• Elektronikus úton a munkaugy@easzc.hu e-mail címre
• Személyesen H-Cs 7.30 – 16.00 óra között: Északi Agrárszakképzési Centrum, 4400. Nyíregyháza, Semmelweis u. 15.
• További információ: Róka Zsolt: +36704086765
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázati meghallgatásra történő behívás előzetes kiválasztás szerint történik.
Cím
Régió: Szabolcs-Szatmár-Bereg
Település: Nyíregyháza
Cím: Semmelweis utca 15.
Irányítószám: 4400
Részletek
- Munkavégzés helyének típusa: Helyhez kötött
- Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
- Minimálisan elvárt végzettség: Középiskola
- Minimálisan elvárt tapasztalat: 1-3 év szakmai tapasztalat
- Fizetés: Fizetési igényt várunk
- Típus: Adminisztráció, irodai munka
- Elvárt nyelvismeret: Nem igényel nyelvtudást
Bodóné Monori Anikó
Üzenet küldése
Kiemelt hirdetések

30,000,000 Ft
Országos, országos megjelenés
2024-01-18

2,000,000 Ft
Országos, országos megjelenés
2024-01-18